zaterdag 26 januari 2019

Vandaag een verslag door jullie kapoenen !
En een dikke zoen voor Casper en Kato.


Nathan: Het skiën was heel leuk en we mochten bochtjes pakken bij de beginners 
Dinesh: Ik ben 10 keer overkop gegaan vandaag  maar alles is oké hoor , mama ;-)
Robbe :Het skiën was heel leuk 
Jasper en Jelle  : We hebben vandaag een leuke piste gedaan waarbij je onder een brugje moest.
Zeno : We hebben lekker gegeten.
Bilal : Ik vond het skiën leuk en ook het bezoekje aan de "Kroon" , ook al zagen we niet veel omdat er overal wolken waren ;-)
Tijl : Het glijden was leuk !
Mathieu : Ik mis jullie een heel klein beetje.
Sander : Het skiën was zeer leuk.
Mathias : ' s Middags is de soep lekker.
Elias : Het skiën is zeer leuk en we ik heb vandaag de hoogste berg ooit beklommen.
Zjef : We hebben vandaag tijdens het skiën veel gejumpt en buiten de piste gegaan.
Stef : Het glijden met Dinesh op de plastiek was leuk !
Bailey : Het skiën was leuk en het glijden ook.
Viktor :  Het skiën is leuk en het wandelen naar de "Kroon " ook.
Aleksandar : Skiën is leuk.
Axel : Ik vond de brieven leuk en het was mistig op de berg.
Kobe : Het skiên is leuk en het spelen in de sneeuw ook.
Olivier : Het uitzicht is hier mooi en de hot dogs waren lekker.
Chloë : Ik mis jullie niet en mijn verjaardag was heel leuk !
Lenthel : Het skiën is heel leuk.
Emily : Het skiën is super leuk en ik mis jullie een heel klein beetje.
Femke B: We hebben geschoven met de plastiek en ik mis jullie een heel klein beetje.
Lara VB : We hebben net lekkere chipskes gegeten.
Lisa : We zijn al een paar keer gevallen bij het schuiven en alles is hier ok !
Louise VR: We zijn al een paar keer grappig gevallen en ik mis jullie een klein beetje.
Lara VG : Ik vind het skiën leuk en een dikke zoen.
Zoë : Het is hier heel tof en ik ben al een paar keer gevallen.
Femke F. : Ik vind het hier superleuk !
Hanne : Het is hier superleuk. We zijn boven de wolken geweest.
Lore : We zijn met het treintje naar boven gegaan en het is hier heel leuk.
Gwijde : Het skiën is heel leuk!
Yalou : Het skiën is super leuk.
Louise VG : een toffe wandeling naar de "Kroon".
Manon : We hebben vandaag langer geskied omdat we nog een lange lift moesten nemen.
Lotte : Het eten is hier heel lekker.
Marith : Ik vind skiën heel leuk.
Hayley :Het was moeilijk om te slapen in de bus , maar het skiën was wel leuk.

Geen opmerkingen: